Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Daniel Růžička
Daniel Růžička
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo zjistit postoj široké veřejnosti k nákupu potravin a zjištění rozdílu mezi velkými a malými obchody ve velkých a malých městech. Důležitou součástí práce je určit faktory, které spotřebitele nejvíce ovlivňují při výběru obchodů a také částku, kterou jsou ochotni za různé potraviny utratit. Dále jsou tyto faktory porovnávány s pohlavím, věkem, nebo hlavní ekonomickou aktivitou …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to identify what stand has the public on grocery shopping and if it finds different shopping in large versus in small stores and in large versus in small cities. An important part of the thesis is to determine the factors that influence the consumers the most when choosing a store to shop in and also the amount they are willing to spend on the groceries. Furthermore …viacKľúčové slová
Obchod maloobchod Penny COOP velkoměsto maloměsto značka cena produkt spotřebitel chování spotřebitele
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Jan Huml, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Public Administration and Regional Development - Litoměřice
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala
Názov
Vložil
Vložené
Práva