Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín – Bc. Tereza Buňková
Bc. Tereza Buňková
Master's thesis
Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín
Marketing Plan of the Dance Group Beat Up Zlin
Abstract:
Tato diplomová práce řeší vybranou taneční školu Beat Up Zlín a její konkurenci, která se nachází také ve Zlíně. Práce je rozdělena do tří částí. Cílem práce je zjistit pomocí dotazníkového šetření to, jak je taneční škola aktuálně vnímána, jaké má nedostatky, na které by se mohla škola zaměřit, ale i její silné stránky, které by naopak mohla více podpořit. Pomocí rozhovorů autorka práce zjišťuje i …moreAbstract:
This Master's thesis deals with the selected dance school Beat Up Zlín and its rival, which is also located in Zlín. The work is divided into three parts. The aim of the work is to find out by means of a questionnaire survey how the dance school is currently perceived, what are the shortcomings on which the school could focus, but also its strengths, which on the contrary could support more. With the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Buňková, Tereza. Marketingový plán taneční skupiny Beat Up Zlín. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
Kateřina Kubelková -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketingová komunikace zvoleného podniku
Andrea Bakešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Ho