Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera – Bc. Kateryna Malyk
Bc. Kateryna Malyk
Master's thesis
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Effectiveness of online marketing in real estate developers
Abstract:
Diplomová práce na téma „Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera“ se věnuje především online marketingu a zkoumá jeho efektivitu na základě analýz komunikačních kanálů společnosti a jednotlivých reklamních kampaní. Cílem práce je doporučit způsob vylepšení stávajícího online marketingu vybrané společnosti a navrhnout efektivnější přerozdělení rozpočtu. Dílčím cílem je zdůraznit …moreAbstract:
The diploma thesis on the topic “Effectiveness of online marketing in real estate developers” focuses mainly on online marketing, and examines its effectiveness based on analyses of both the company's communication channels and specific advertising campaigns. This analytical project aims to demonstrate a way to improve the existing online marketing of the chosen company and to propose a more effective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cw3vk/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Návrh inovace reklamy e-shopu na platformě Facebook Business Manager
Ondřej Richter -
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Tomáš KELLNER -
Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky
Dominika Spáčilová -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
Marta Cvrčková