Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost – Ared Tagani
Ared Tagani
Diplomová práce
Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost
Effective Internet Marketing Strategy on Selected Company
Anotace:
Následující práce si klade za cíl poskytnout p..ehled o digitálním marketingu, pocínaje jeho definicí a nejvýznamnejšími rozdíly mezi tradicním marketingem. Duraz je kladen na duležitost internetu a jeho dopad na marketing. Po zpracování teoretických informací bude zaveden požadovaný prvek pro vytvo..ení strategie digitálního marketingu pro spuštení, které se snaží proniknout na albánský trh. Shaka …víceAbstract:
The following elaborate aims to provide an overview on Digital Marketing, starting from his definition and the most significant differences with Traditional Marketing. It is placed the emphasis on the importance of the Internet and its impact on marketing.After processing the theoretical information, any required element will be implemented to create a digital marketing strategy for a startup that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tagani, Ared. Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh
Iva Vaňková -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh obsahové strategie webových stránek s využitím nástrojů internetového marketingu
Monika Neuwirthová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu
Martina Bobková -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Strategie rozvoje a internetového marketingu pro web www.skutecnydarek.cz
Aleš Fodor -
Efektivní strategie online marketingu pro vybranou firmu
Roland Goltsch