Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost – Ared Tagani
Ared Tagani
Master's thesis
Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost
Effective Internet Marketing Strategy on Selected Company
Abstract:
Následující práce si klade za cíl poskytnout p..ehled o digitálním marketingu, pocínaje jeho definicí a nejvýznamnejšími rozdíly mezi tradicním marketingem. Duraz je kladen na duležitost internetu a jeho dopad na marketing. Po zpracování teoretických informací bude zaveden požadovaný prvek pro vytvo..ení strategie digitálního marketingu pro spuštení, které se snaží proniknout na albánský trh. Shaka …moreAbstract:
The following elaborate aims to provide an overview on Digital Marketing, starting from his definition and the most significant differences with Traditional Marketing. It is placed the emphasis on the importance of the Internet and its impact on marketing.After processing the theoretical information, any required element will be implemented to create a digital marketing strategy for a startup that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TAGANI, Ared. \textit{Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/50sfkr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tagani, Ared. Efektivní Strategie Internetového Marketingu pro Vybranou Společnost. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh
Iva Vaňková -
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh obsahové strategie webových stránek s využitím nástrojů internetového marketingu
Monika Neuwirthová -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu
Martina Bobková -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Strategie rozvoje a internetového marketingu pro web www.skutecnydarek.cz
Aleš Fodor -
Efektivní strategie online marketingu pro vybranou firmu
Roland Goltsch