Důvody neexistence informační strategie ve středních a malých podnicích – Bc. Jaroslav Belza
Bc. Jaroslav Belza
Diplomová práce
Důvody neexistence informační strategie ve středních a malých podnicích
Reasons why SMEs do (not) have information strategy
Anotace:
Malé a střední podniky využívají čím dál více různých informačních systémů a ostatních IT nástrojů. S tím však přichází potřeba jejich efektivního řízení, a to i na strategické úrovni. Informační strategie jsou dobře známy z prostředí velkých firem. Nicméně v malých a středních podnicích nejsou využívány zdaleka tak často, a to i přesto, že i pro ně mohou být ekonomicky přínosné. Tato práce tak zkoumá …víceAbstract:
SMEs use more and more different information systems and other IT tools. However, with this trend comes the need for their effective management, even at a strategic level. Information systems strategies are well-known in the corporate world. However, they are not used nearly as often in SMEs, even though they can also be economically beneficial for them. This thesis thus explores the reasons behind …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gq87f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Oponent: PhD Ahad Zareravasan
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík