Vliv marketingové komunikace přítomné na VŠ na stravovací návyky studentů – Eliška Sýkorová
Eliška Sýkorová
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace přítomné na VŠ na stravovací návyky studentů
The impact of marketing communication situate at university on eating habits of students
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou stravování studentů vysokých škol a s tím úzce souvisejícím vlivem marketingové komunikace na studenty vysokých škol. Hlavním cílem této diplomové práce je formulace doporučení pro zefektivnění marketingové komunikace v oblasti stravování studentů vysokých škol a upozornit na problematiku stravovacích návyků studentů po nástupu na vysoké školy. Závěrečná práce …víceAbstract:
The purpose of the Master´s Thesis is to explore the problems of eating habits of university students and the closely related influence of marketing communication on university students. The main aim of this thesis is to formulate recommendations for making marketing communication more effective in the area of eating for university students and to draw attention to the problems of eating habits of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78112
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2019
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78112
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Vliv interpersonálních spotřebních motivací na výši útraty za spotřební elektroniku
Michaela Setinská -
Religious practices in the consumer society: Towards healthy, sustainable and spiritual practices. An analysis of the maintenance of religious practices in Japanese mountains
Zuzana Malá