SPECIFIKA TVORBY ZVUKOVÉ SLOŽKY ANIMOVANÉHO FILMU – Kateřina Karhánková
Kateřina Karhánková
Master's thesis
SPECIFIKA TVORBY ZVUKOVÉ SLOŽKY ANIMOVANÉHO FILMU
SPECIFICS OF CREATING SOUND DESIGN OF ANIMATED FILM
Abstract:
Práce se zabývá problematikou tvorby zvukové složky animovaného filmu – jejími specifiky a aspekty jak v oblasti realizace, tak přípravy i zvukové dramaturgie. Zkoumá, jaký mají vliv na filmové vyprávění a do jaké míry je možné a užitečné s nimi pracovat již od počátku vývoje animovaného filmu. Práce dále představuje praktické i tvůrčí možnosti spolupráce režiséra a zvukaře a hlediska, která ji mohou …moreAbstract:
The thesis explores the production of sound for animated film – its specifics as well as aspects of realization and of preparation and audio dramaturgy. It examines how they impact storytelling and the extent to which it is possible and useful to work with them from the very beginning of development of an animated film. The thesis also presents the practical and creative possibilities of cooperation …moreKeywords
ruchyKeywords
mluvené slovoKeywords
animovaný filmKeywords
zvuk (film)Keywords
práce s hercemKeywords
zvuková dramaturgieKeywords
filmová hudbaKeywords
práce zvukařeKeywords
práce režiséraKeywords
zvuková postprodukce
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 9. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9974
Thesis defence
- Date of defence: 18. 9. 2017
- Supervisor: Jiří KUBÍČEK
- Reader: Ladislav GREINER
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARHÁNKOVÁ, Kateřina. \textit{SPECIFIKA TVORBY ZVUKOVÉ SLOŽKY ANIMOVANÉHO FILMU}. Online. Master's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Filmová a televizní fakulta. 2017. Available from: https://theses.cz/id/51d7ti/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 11. 2017 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Theses on a related topic
-
Důležitost a možnosti postprodukce v kinematografii
Michal Heřman -
1.Teoretická část: Primární záznam zvukové modulace dlouhometrážního hraného filmu. 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 10 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Michaela Struhařová -
1.Teoretická část: Loutka: Mluvené slovo a jeho stylizace v pohádkách, divadle S+H 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 20 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
Postprodukce rozhlasove hry s porovnanim postprodukce audiovizualniho dila
Josef Beneš -
Zvuková postprodukce se zaměřením na filmovou a televizní tvorbu
Tomáš Vondrášek -
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Jan Šléška -
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci, dabing, postsynchron. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Jitka NEŠNĚROVÁ