Ing. Vojtěch Sládek
Bakalářská práce
Marketing a volební úspěch
Marketing and electoral success
Anotace:
V roce 2010 se v parlamentních volbách do Poslanecké sněmovny probojovalo nové politické uskupení s názvem Věci Veřejné, tato práce se zaměřuje na to, jakým způsobem se tato strana ucházela o českého voliče. Hlavní důraz je kladen na analýzu volební kampaně v letech 2009 a 2010, způsob vedení volebního boje, zvolené prostředky a také na financování politického uskupení okolo klíčových postav Věcí Veřejných …víceAbstract:
During 2010 parliamentary elections to chamber of deputies new political party, called Veci Verejne successed. This work is targeting on how this party tried to win favour of czech electors. The main focus is put on analysis of electioneering in 2009-2010, the way the campaing was led, choosen ways of electors persuading and also on financial side of of this political party gathered around key characters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/woggk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Malé politické strany v Parlmentu ČR: případ Věci veřejné
Jan Sodomka -
Křižovatka žánru, videoherní adaptace a transmediálního vyprávění: Mortal Kombat – Boj na život a na smrt pro hráče i nehráče
Martin Osif -
Česká komunální politika - specifika marketingové kampaně pro komunální volby
Markéta Pohlová -
Prezidentské volby USA v roce 2012: zahraniční politika ve volební kampani
Kamila Kaňovská -
Preferenční volební kampaň pro politika
Petr Dolejš -
Prezidentské volby USA v roce 2012: zahraniční politika ve volební kampani
Adam Kubný -
Fenomén Ron Paul: Hospodářská politika a volební kampaň
Jan Forman