Analýza spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení – Dominika Kováčová
Dominika Kováčová
Bakalářská práce
Analýza spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Anotace:
Tato bakalářská práce na těma analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení se zaměřuje hlavně na pojmy zákazník, marketing a marketingový výzkum. Cílem práce je vykonat marketingový výzkum ve vybrané restauraci 15. Poledník a po vypátrání nedostatků navrhnout vhodná řešení a zlepšení samotnému majitelovi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou rozebrané teoretické …víceAbstract:
This bachelor thesis topic is concerned about the analysis of customer satisfaction in certain restaurant with main focus on customer, marketing and marketing research. The goal of this thesis is to accomplish marketing research in chosen restaurant 15.poledník and after detection of scarcities suggest ideal solutions and tips for owner of the restaurant. The bachelor thesis is divided into 2 parts …víceAbstract:
Táto bakalárska práca na tému analýza spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení sa zameriava hlavne na pojmy zákazník, marketing a marketingový výskum. Cieľom práce je vykonať marketingový výskum vo vybranej reštaurácii 15. poledník a po vypátraní nedostatkov navrhnúť vhodné riešenia a zlepšenia samotnému majiteľovi. Bakalárska práca je rozdelená na dve časti. V prvej časti sú rozobrané …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53261
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2017
- Vedoucí: Martin Oberhel
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53261
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou
Barbora Juhasová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská