Dominika Kováčová

Bakalářská práce

Analýza spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení
Anotace:
Tato bakalářská práce na těma analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném restauračním zařízení se zaměřuje hlavně na pojmy zákazník, marketing a marketingový výzkum. Cílem práce je vykonat marketingový výzkum ve vybrané restauraci 15. Poledník a po vypátrání nedostatků navrhnout vhodná řešení a zlepšení samotnému majitelovi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou rozebrané teoretické …více
Abstract:
This bachelor thesis topic is concerned about the analysis of customer satisfaction in certain restaurant with main focus on customer, marketing and marketing research. The goal of this thesis is to accomplish marketing research in chosen restaurant 15.poledník and after detection of scarcities suggest ideal solutions and tips for owner of the restaurant. The bachelor thesis is divided into 2 parts …více
Abstract:
Táto bakalárska práca na tému analýza spokojnosti zákazníkov vo vybranom reštauračnom zariadení sa zameriava hlavne na pojmy zákazník, marketing a marketingový výskum. Cieľom práce je vykonať marketingový výskum vo vybranej reštaurácii 15. poledník a po vypátraní nedostatkov navrhnúť vhodné riešenia a zlepšenia samotnému majiteľovi. Bakalárska práca je rozdelená na dve časti. V prvej časti sú rozobrané …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2017
  • Vedoucí: Martin Oberhel
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53261