Tadeáš Herskovič

Diplomová práce

Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky

Using corporate philanthropy to strengthen brand value
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl prozkoumat, jaký vliv mají aktivity firemní filantropie na vnímání hodnoty značek fast food řetězců McDonald ‘s, KFC a Burger King. Zároveň se zkoumá, zda existují rozdíly ve vnímání filantropie těchto značek mezi demograficky rozdílnými skupinami. V teoretické části práce je na základě literární rešerše vytvořen model filantropické značky. Vychází se z předpokladu …více
Abstract:
This thesis aims to investigate the impact of corporate philanthropy activities on the perceived brand value of fast food chains McDonald's, KFC and Burger King. It also examines whether there are differences in the perception of philanthropy of these brands among demographically diverse groups. In the theoretical part of the thesis, a philanthropic brand model is developed based on a literature search …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91823