Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky – Tadeáš Herskovič
Tadeáš Herskovič
Diplomová práce
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Using corporate philanthropy to strengthen brand value
Anotace:
Tato diplomová práce si klade za cíl prozkoumat, jaký vliv mají aktivity firemní filantropie na vnímání hodnoty značek fast food řetězců McDonald ‘s, KFC a Burger King. Zároveň se zkoumá, zda existují rozdíly ve vnímání filantropie těchto značek mezi demograficky rozdílnými skupinami. V teoretické části práce je na základě literární rešerše vytvořen model filantropické značky. Vychází se z předpokladu …víceAbstract:
This thesis aims to investigate the impact of corporate philanthropy activities on the perceived brand value of fast food chains McDonald's, KFC and Burger King. It also examines whether there are differences in the perception of philanthropy of these brands among demographically diverse groups. In the theoretical part of the thesis, a philanthropic brand model is developed based on a literature search …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91823
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91823
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Albina Salakhutdinova -
Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach
Martina Ivanová -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Veronika Nováková