Rozvoj komunikačních schopností u žáků s poruchou autistického spektra – Barbora STRAKOVÁ
Barbora STRAKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj komunikačních schopností u žáků s poruchou autistického spektra
Communication skills development of students with autism spectrum disorders
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem komunikačních schopností u žáků s poruchou austistického spektra. Člení se do čtyř kapitol. První tři zpracovávají část teoretickou, čtvrtá se věnuje výzkumnému šetření. První kapitola popisuje terminologické vymezení poruch autistického spektra, triádu postižených oblastí, klasifikaci jednotlivých poruch, diagnostické metody a intervence. Druhá kapitola pojednává …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with a development of communicative abilities (capacities, skills) of pupils with autistic spectrum disorders. The thesis is divided into four chapters. First three of them elaborate on theoretical part of the thesis. The forth one is dedicated to empirical research. The first chapter describes terminology of autistic spectrum disorders, triad of impairments, classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Gabriela Smečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRAKOVÁ, Barbora. Rozvoj komunikačních schopností u žáků s poruchou autistického spektra. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - ortokomunikace
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková
Název
Vložil
Vloženo
Práva