Role asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání v mateřské škole – Tereza SKÁLOVÁ
Tereza SKÁLOVÁ
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání v mateřské škole
The possition of pedagogic assistant in inclusive education in kindergarten.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání v mateřské škole. Tato práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá předškolním vzdělávání, inkluzivním vzděláváním a asistentem pedagoga. Praktická část byla zrealizována polostrukturovanými rozhovory s pedagogy a asistenty pedagoga. Na základě těchto rozhovorů, byl vyhodnocen hlavní cíl …víceAbstract:
The bachelor thesis deal with The possition of pedagogic assistant in inclusive education in kindergarten". The thesis is devided in two parts - theoretical and practical. The theoretical part deal with pre-school education, inclusive education and a teacher´s assistent. The practical part was conducted of semi-structured interviews with teachers and a teacher´s assistants. Based on those interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKÁLOVÁ, Tereza. Role asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání v mateřské škole. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Inkluzivní přístupy k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním vzdělávání
Monika Prchalová -
Inkluzivní vzdělávání u dětí předškolního věku
Šárka VRZALOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v regionu Opavska
Veronika Hendrichová -
Inkluzivní vzdělávání předškolního dítěte z cizojazyčného prostředí
Monika Heřmanská -
Integrativní/inkluzivní škola - vzdělávání dětí předškolního věku s tělesným postižením
Petra Klímová -
Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Natálie NOHELOVÁ -
Názory pedagogů mateřských škol na inkluzívní vzdělávání
Karolína ŽIŽKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva