Analýza problematiky označování spolupráce při využití influencerů jako marketingového nástroje – Lucie Vrzalová
Lucie Vrzalová
Bakalářská práce
Analýza problematiky označování spolupráce při využití influencerů jako marketingového nástroje
The phenomenon of influencer marketing as a marketing tool on Instagram
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencerů a jejich využití jakomarketingového nástroje. Klade si za cíl prozkoumat influencer marketing na sociální síti Instagram, zaměřit se na formy označování placených spoluprací a odhalit nekalou tedy zakázanou reklamu prováděnou českými influencery na této platformě. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů, které jsou s influencer …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the phenomenon of influencers and their use in influencer marketing. The purpose of this thesis is to explore the influencer marketing on Instagram and identify correct tagging partnership. The first part of this thesis describes Influencer marketing as a marketing tool. The next part of this thesis focuses on partnership tagging options, followed by the research of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MSc. Jiří Jón
- Oponent: Alan Ostárek, Bc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele
Jan Veselý -
Bloggeři jako názoroví vůdci (série publicistických rozhovorů pro magazín Interview)
Veronika Bulánková -
Novodobí názoroví vůdci a jejich vliv na spotřební chování teenagerů
Alžběta Budinská -
Proměna autora herních recenzí jako názorového vůdce v ČR od roku 1990 až do přítomnosti
Ondřej Partl -
Identifikace názorového vůdcovství mezi studenty Fakulty sociálních studií MU
Barbora Halbová -
Youtubeři v roli názorových vůdců
Olga Tlučhořová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva
Název
Vložil
Vloženo
Práva