Poučení z Montrealu – ohlas na Expo 67 a projektová výuka – Bc. Jan Sobotka
Bc. Jan Sobotka
Master's thesis
Poučení z Montrealu – ohlas na Expo 67 a projektová výuka
Lesson from Montreal – Response to Expo 67 and Project-based Learning
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zabývá ohlasem československého dobového tisku na účast na světové výstavě Expo 67. Obsahuje teoretický úvod, historický kontext československé účasti na světových výstavách. Následně se zaměřuje na Expo 67 a pracuje s dobovým tiskem za využití obsahové analýzy. Součástí práce je i návrh projektové výuky pro žáky středních škol na téma „Poučení z Montrealu.“ Žáci se seznamují …viacAbstract:
The master's thesis pursues the response of the Czechoslovak period press to participation in the world exhibition Expo 67. It includes a theoretical introduction, a historical context of Czechoslovak participation in world exhibitions. Subsequently, it focuses on Expo 67 and works with periodicals using content analysis. Part of the work is also a proposal for project-based learning for high school …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/al0gi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedúci: doc. Mgr. Denisa Nečasová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Němec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Training in Geography and Cartography / Upper Secondary School Teacher Training in History
Práce na příbuzné téma
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Using Tablets for Project-Based Learning in EFL: Course Design
Tereza Potůčková -
Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders
Radim KLEMENS -
Project Based Learning in English lessons at elementary school
Petra Přikrylová -
Analýza procesu snahy o zapsání třeboňské rybniční soustavy do seznamu světového kulturního dědictví UNESCO - analýza neúspěchu
Stanislav Krejčí -
Obsahová analýza databází učebních úloh STEM se zaměřením na geografii, matematiku a moderní technologie
Tereza Šimčíková -
Analýza Fair Trade jako tržního nástroje řešení chudoby obyvatel třetího světa
Romana Duchoslavová -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková