Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh – Ing. Zuzana Košarišťanová
Ing. Zuzana Košarišťanová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Communication strategies for launching a new product into the market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením komunikační strategie značky Philco při zavádění nového produktu na trh. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a to, teoretické a praktické. V teoretické části jsou rozebrány pojmy, jako je marketing, trh, nákupní chování spotřebitelů a organizací, ale také i podrobná specifikace marketingového mixu a komunikačního mixu, které jsou součásti při vytváření …moreAbstract:
This bachelor thesis creates the communication strategy of Philco when launching a new product into the market. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with concepts such as marketing, market, purchasing behaviour of consumers and organizations, but also with the detailed specification of marketing and communication mix, which are an integral …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ua2df/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák