Výstavy a veletrhy z pohledu malých a středních podniků – Lucie Domorádová
Lucie Domorádová
Master's thesis
Výstavy a veletrhy z pohledu malých a středních podniků
Exhibitions and trade fairs from the small and medium enterprises'point of view
Abstract:
V současné době obor výstavnictví stejně jako celá ekonomika čelí celosvětové finanční a ekonomické krizi. Organizátoři veletrhů se tak děsí masivního úbytku vystavovatelů z důvodů škrtů výdajů na propagaci, a tím i odmítnutí účastí na veletrzích. Je však třeba si uvědomit, že veletrhy nabízejí prezentaci co nejširšího sortimentu a firem z daného oboru na jednom místě a v jednom čase a jsou tak mnohdy …moreAbstract:
Nowdays the exhibition business and whole economics are attacked by the impacts of world-wide crisis. The organizers of exhibitions and trade fairs are afraid of massive decrease in exhibitors interest info taking part at these shows. Is it really important to realize that these shows offer a quality presentation of wide assortment and companies from current branch at one place and at the same time …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16189
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
- Supervisor: Ladislav Hartman
- Reader: Miroslav Hedbávný
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16189
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík