Integrace a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Pavlína Hrobařová
Bc. Pavlína Hrobařová
Bakalářská práce
Integrace a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Integration and education of students with special educational needs
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola popisuje integraci, inkluzi, žáka se speciálními vzdělávacími potřebami a jeho vzdělávání. Druhá kapitola se zaměřuje na integraci celosvětovou, evropskou a integraci a vzdělávání v Řecku. Poslední kapitolu tvoří kvantitativní výzkum.Abstract:
The bachelor thesis is divided into three chapters. The first chapter describes the integration, the inclusion, the student with special educational needs and his education. The second chapter confuses on the world integration, europian integration and integration and education in Greece. The last chapter contains the quantitative research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/he6jc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Sochor, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ