Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky – Iva Kratochvílová
Iva Kratochvílová
Bakalářská práce
Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky
Perception of a Brand Tonak, a.s. amongst the Customers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vnímání značky Tonak, a.s. veřejnosti a jejího postoje k němu. Je rozdělena do dvou částí - teoretická část vysvětluje problematiku značky, proces budování vztahu mezi zákazníky a značkou a její význam. Praktická část poté využívá těchto zjištění a také typy strategických analýz a vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zákazníka se současným …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on analysis of brand perception of Tonak, a.s. amongst the general public and its stance towards it. It is divided into two parts - the theoretical part explains the problematic of a brand, the process of building a relationship between customers and the brand and its importance. The practical part then uses these findings as well as types of stategic analysis and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kratochvílová, Iva. Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix firmy New Brand, s.r.o.
Veronika Kochanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Cvachová -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Osobní brand
Martin Šindelář -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karolína Mrázková