Iva Kratochvílová

Bakalářská práce

Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky

Perception of a Brand Tonak, a.s. amongst the Customers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vnímání značky Tonak, a.s. veřejnosti a jejího postoje k němu. Je rozdělena do dvou částí - teoretická část vysvětluje problematiku značky, proces budování vztahu mezi zákazníky a značkou a její význam. Praktická část poté využívá těchto zjištění a také typy strategických analýz a vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na spokojenost zákazníka se současným …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on analysis of brand perception of Tonak, a.s. amongst the general public and its stance towards it. It is divided into two parts - the theoretical part explains the problematic of a brand, the process of building a relationship between customers and the brand and its importance. The practical part then uses these findings as well as types of stategic analysis and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kratochvílová, Iva. Vnímání značky Tonak, a.s. mezi zákazníky. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika