Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu – Bc. Sára Ondrášová
Bc. Sára Ondrášová
Master's thesis
Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
The Impact of Photography on Customer Deciding Process on E-shop
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem fotografie na rozhodování zákazníka na e-shopu. Zaměřuje se konkrétně na faktory ovlivňující percepci fotografie v kontextu s rozhodovacím procesem návštěvníka e-shopu. Teoretická část práce je naplněna informacemi z oblasti marketingu, spotřebního chování a reklamní fotografie. Praktická část práce zahrnuje provedení dvou výzkumů - dotazníkového šetření a individuálních …moreAbstract:
ABSTRACT This Master's thesis deals with the photography influence on decision-makion of the customer in the e-shop. It is specifically focused on the factors influencing the perception of the photo in the context of the decision-making process of the e-shop visitor. The theoretical part of the work is filled with information from the field of marketing, consumer behavior and advertising photography …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDRÁŠOVÁ, Sára. \textit{Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/53ngfj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ondrášová, Sára. Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Persuaze: vliv autority vs. vliv emocí
Barbora Krejčí -
Vliv architektonické kvality okolní zástavby a vliv genia loci na tržní hodnotu
Jitka Růžičková -
Vliv agrese pacienta na všeobecné sestry a vliv komunikace na výskyt agrese u pacientů
Hana POKORNÁ -
Vliv použitého plastu a vliv způsobu jeho zpracování na pevnost konstrukčního spojení
David Vejmola -
Vliv problémů v partnerském vztahu na podnikání a vliv problémů v podnikání na vztah
Alena Larionová -
Hodnoty a jejich vliv na jednání dospívajících ve vybraných životních situacích (se zaměřením na vliv skautské výchovy)
Simona OTEVŘELOVÁ