Benchmarking při hodnocení výkonnosti podniků – Bc. Martin Garai
Bc. Martin Garai
Diplomová práce
Benchmarking při hodnocení výkonnosti podniků
The Benchmarking in the Performance Evaluation of Enterprises
Anotace:
Současný stav a vývoj na českém maloobchodním trhu je charakteristický zostřujícím se konkurenčním bojem. Ve vysoce konkurenčním prostředí se zvyšuje tlak na efektivitu interních operačních postupů a procesů. Neefektivnost interních procesů společnosti vede k ušlým tržbám na zkoumaném souboru prodejen a ve svém důsledku k ušlému zisku. Současně roste riziko přenesení původců neefektivity při případné …víceAbstract:
Nowadays we can see tougher competition on Czech retail market. In highly competitive is environment pressure on own precesses rising. Ineffectivity of inner processes of the company leads both to loss of sales and consequent loss of profit. The risk of transmiting the causes of ineffectiveness would rise with the company’s expansion at the same time. So that it is necessary to gain the right and successful …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dywc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Václav Leinweber, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Dufek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík