Bc. Jozef Német
Bachelor's thesis
Přímý marketing v teorii i praxi
Direct Marketing in Theory and Practice
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na vysvětlení principů přímého marketingu. Z dostupných zdrojů popisuje moderní trendy v této oblasti a analyzuje průběh realizované kampaně vybraného podniku, která využila nástroje přímého marketingu. Na základě vyhodnocení výsledků kampaně dále navrhuje možnosti zvýšení efektivnosti přímého marketingu vybraného podniku.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the explanation of the direct marketing principles. Based on available sources, it describes the modern trends in this field and it analyses the course of a realized campaign of a selected company that uses the direct marketing tools. On the basis of the campaign outcome analysis the thesis also suggests some options to increase the efficiency of direct marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/vx7jb/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Tomáš Marek
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Small and Medium Enterprises Management
Theses on a related topic
-
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Sports Marketing and Its Social Impact
Michael Rufer -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Návrh způsobu využití multiscreeningu pro vybranou reklamní kampaň daného subjektu
Jan Hrubeš -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech