Bc. Jozef Német

Bachelor's thesis

Přímý marketing v teorii i praxi

Direct Marketing in Theory and Practice
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřená na vysvětlení principů přímého marketingu. Z dostupných zdrojů popisuje moderní trendy v této oblasti a analyzuje průběh realizované kampaně vybraného podniku, která využila nástroje přímého marketingu. Na základě vyhodnocení výsledků kampaně dále navrhuje možnosti zvýšení efektivnosti přímého marketingu vybraného podniku.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the explanation of the direct marketing principles. Based on available sources, it describes the modern trends in this field and it analyses the course of a realized campaign of a selected company that uses the direct marketing tools. On the basis of the campaign outcome analysis the thesis also suggests some options to increase the efficiency of direct marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Tomáš Marek
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS