David Zahrádka

Master's thesis

Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů

Abstract:
Cílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových pro-duktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového produktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory popsány za pomocí marketingového mixu a metod analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. V praktické části bude nejdříve představena společnost T-MAPY, její nový produkt analytických …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to describe the factors influencing the success and failure of new products on the market and to propose a strategy for the company T-MAPY in introducing a new product to the market. In the theoretical part, these factors will first be described using the marketing mix and methods of analysis of the external and internal environment. The practical part will first introduce …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 2. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2021

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty