Hodina současného tance s využitím principů techniky J. Limóna pro II.stupeň ZUŠ - studium pro dospělé – MgA. Barbora Kratochvílová
MgA. Barbora Kratochvílová
Diplomová práce
Hodina současného tance s využitím principů techniky J. Limóna pro II.stupeň ZUŠ - studium pro dospělé
Contemporary dance lesson using the principles techniques of J. Limon for II.grade to adult grade at primary school of arts
Anotace:
Absolventský projekt je koncipován jako trénink současného tance pro věkovou kategorii II. stupně ZUŠ a studia pro dospělé a využívá principů techniky Josého Limóna. Vybrané principy se zaměřují jak na rozvinutí tanečnosti, plynulosti a plasticity pohybu, tak na technické zdokonalování tanečníka a koordinaci paží, trupu a dolních končetin v součinnosti s uvědomělým dechem. Dále jsou zakomponovány prvky …víceAbstract:
Graduation project is conceived as a contemporary dance training for age category II. grade and study for adults at primary school of art and utilizes the principles of José Limon technique. Selected principles focus on the development of dance quality, continuity and plasticity of movement, improvement dancer´s techniques and coordination with arms, torso and legs in conjunction with conscious breath …víceKlíčová slova
Klíčová slova Současný tanec vyučovací hodina technika José Limón základní umělecká škola princip kombinace variace práce s partnerem koordinace body drumming suspension floorwork jevištní expresivita Key words Contemporary dance lesson technique primary school of art principle combinations variations work with a partner coordination theatrical expressiveness creating
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/i28bz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Ivana Kloubková
- Oponent: Mgr. Vladimíra Kartousová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Barbora. \textit{Hodina současného tance s využitím principů techniky J. Limóna pro II.stupeň ZUŠ - studium pro dospělé}. Online. Diplomová práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/546gq9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/i28bz/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Taneční umění / Taneční pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití lidových tanců a country tanců na 1. stupni ZŠ
Ivana Ondříšková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Dialogické jednání s vnitřním partnerem a trénink Studia Kokyu – kde se přístupy k hercovi protínají, vzdalují a jaké je jejich propojování
Matěj Pour -
Produkční základny Číny a Bangladéše v kontextu obchodních vazeb firmy CANIS SAFETY a. s.
Martin Frič