Marketingová komunikace společnosti Kaufland – Bc. Kavka Kavka
Bc. Kavka Kavka
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Marketing communication of Kaufland
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací maloobchodní společnosti Kaufland. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Kaufland a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. V teoretické části se tato práce zabývá popisem marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu s následným popisem jejich dílčích nástrojů. V praktické části následuje bližší seznámení s …víceAbstract:
This work deals with marketing communication of the retail company Kaufland. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of Kaufland and suggest possible improvements in this area. In the theoretical part, this work deals with the description of the marketing mix and marketing communication mix with a subsequent description of their sub-tools. In the practical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vfups/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková