Bc. Kavka Kavka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Marketing communication of Kaufland
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací maloobchodní společnosti Kaufland. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Kaufland a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. V teoretické části se tato práce zabývá popisem marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu s následným popisem jejich dílčích nástrojů. V praktické části následuje bližší seznámení s …moreAbstract:
This work deals with marketing communication of the retail company Kaufland. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of Kaufland and suggest possible improvements in this area. In the theoretical part, this work deals with the description of the marketing mix and marketing communication mix with a subsequent description of their sub-tools. In the practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/vfups/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková