Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice – Bc. Aneta Pištěková
Bc. Aneta Pištěková
Master's thesis
Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice
Evaluation of Marketing Strategy of Selected Electronics Retail in the Czech Republic
Anotácia:
Tématem a rovněž hlavním cílem této diplomové práce je vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice. Pro tyto účely je zvolena společnost Alza.cz, která je dominantním hráčem na trhu. Za přínos práce lze považovat identifikaci determinantů, které na tomto silném konkurenčním trhu fungují a zpracování inovativní obchodní strategie pro danou společnost s cílem …viacAbstract:
The topic as well as the main aim of this diploma thesis is the evaluation of the marketing strategy of a selected electronics retail in the Czech Republic. For the purpose of which is singled out company Alza.cz as it is one of the prominent market players. The principal contribution of this thesis might be considered the identification of various determinants that function within this competitive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ivana Knížková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIŠTĚKOVÁ, Aneta. \textit{Vyhodnocení marketingové strategie vybraného maloobchodu s elektronikou v České republice}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/54z7sc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok
Názov
Vložil
Vložené
Práva