Denisa Kohoutová
Master's thesis
Specifika spotřebního chování na trhu kávy
Specifics of Customer Behavior in the Market of Coffee
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nákupními zvyklostmi spotřebitelů na trhu kávy v České republice. Hlavním cílem diplomové práce je postihnout specifika spotřebního chování na trhu kávy. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spotřebitel a spotřební chování, kupní rozhodovací proces, marketingový výzkum. V další podkapitole je popsána …moreAbstract:
This thesis deals with the buying habits of consumers in the market of coffee in the Czech Republic. The main goal of this thesis is describing the specifics of consumer behavior in the market of coffee. The thesis is divided into theoretical and practical parts. I define terms such as consumer and consumer behavior, purchase decision-making process, market research in the theoretical part. The next …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58635
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2014
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Oldřich Vávra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58635
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Multiple decision making in practice
Anastasia Pustovetova -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím