Gabriela Kudrnáčová

Diplomová práce

Launch nového produktu bezkofeinová Coca Cola

Launch of Caffeine Free Diet Coke to the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou uvedení nového produktu společnosti Coca-Cola na trh České republiky. Teoretická část práce poskytne čtenáři informace o značce a možnostech jejího rozšíření. Dále je rozebrán proces uvádění nového produktu na trh a hlavních kroků, které je nutno uskutečnit před launchem nového produktu. Úvodem do praktické části, která tvoří majoritní část práce, je charakteristika …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the matter of introducing a new Coca-Cola brand product to the Czech market. The theoretical background of the thesis gives the reader necessary information about the brand and its extension possibilities. Next, the thesis addresses the launch process and its' key steps that need to be completed before introducing a new product. The practical part of the thesis, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Roman Šiser

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58231

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod