Gabriela Kudrnáčová

Master's thesis

Launch nového produktu bezkofeinová Coca Cola

Launch of Caffeine Free Diet Coke to the Czech market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou uvedení nového produktu společnosti Coca-Cola na trh České republiky. Teoretická část práce poskytne čtenáři informace o značce a možnostech jejího rozšíření. Dále je rozebrán proces uvádění nového produktu na trh a hlavních kroků, které je nutno uskutečnit před launchem nového produktu. Úvodem do praktické části, která tvoří majoritní část práce, je charakteristika …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the matter of introducing a new Coca-Cola brand product to the Czech market. The theoretical background of the thesis gives the reader necessary information about the brand and its extension possibilities. Next, the thesis addresses the launch process and its' key steps that need to be completed before introducing a new product. The practical part of the thesis, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2014
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Roman Šiser

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58231