Launch nového produktu bezkofeinová Coca Cola – Gabriela Kudrnáčová
Gabriela Kudrnáčová
Diplomová práce
Launch nového produktu bezkofeinová Coca Cola
Launch of Caffeine Free Diet Coke to the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou uvedení nového produktu společnosti Coca-Cola na trh České republiky. Teoretická část práce poskytne čtenáři informace o značce a možnostech jejího rozšíření. Dále je rozebrán proces uvádění nového produktu na trh a hlavních kroků, které je nutno uskutečnit před launchem nového produktu. Úvodem do praktické části, která tvoří majoritní část práce, je charakteristika …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the matter of introducing a new Coca-Cola brand product to the Czech market. The theoretical background of the thesis gives the reader necessary information about the brand and its extension possibilities. Next, the thesis addresses the launch process and its' key steps that need to be completed before introducing a new product. The practical part of the thesis, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58231
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Roman Šiser
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58231
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Edita Vítová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Evaluation of the product launch
Tomáš Petr -
Marketing Strategy of New Product Launch on an Example of Honda Robotic Mower
Ondřej Brož -
A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch
Ondřej BAMBUCH