Denisa Vaňková
Bakalářská práce
Profil návštěvníka Domažlicka
The Profile of the Visitor of Domažlicko Region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou typického návštěvníka destinace Domažlicko. Cílem práce je sestavit profil návštěvníka této destinace, v němž bude návštěvník vymezen především na základě jeho chování v destinaci, při plánování cesty a také ve vztahu k produktu cestovního ruchu. Součástí práce je také segmentace návštěvníka na základě demografických, geografických a socio-ekonomických kritérií …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the characteristics of the typical visitor of Domažlicko region. The aim of the thesis is to define the profile of the visitor of this destination. The profile characterizes the visitor in relation to the tourism product and it also describes his behaviour during the stay in the destination and when planning the trip. Moreover, segmentation according to the demographic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82489
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2021
- Vedoucí: Jiří Vaníček
- Oponent: Kateřina Chaloupková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82489
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Profil návštěvníka destinace - výchozí krok pro doporučení inovací marketingového mixu
Veronika Magon -
Profily návštěvníků destinace Moravský kras a okolí
Pavel Novák