Komunikační strategie úklidové firmy – Alexandra EXNEROVÁ
Alexandra EXNEROVÁ
Bakalářská práce
Komunikační strategie úklidové firmy
Communication strategy of cleaning company
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce ?Komunikační strategie úklidové firmy? poukazuje na skutečnost, že i malá firma musí investovat do zviditelnění se na trhu, pokud chce obstát v tak konkurenčním prostředí, jakým je úklidový průmysl. Hlavní cíl bakalářské práce spočívá ve vypracování optimální komunikační strategie, která přinese firmě nové klienty a s nimi i nové projekty. Práce je koncipována do dvou částí …víceAbstract:
The presented thesis "Communication strategy of a cleaning company" points out the fact that even a small company needs to invest into raising its awareness in the respective market segment in order to prevail against fierce competition. The main aim of this thesis consists in elaborating optimal and targeted communication strategy that will result in attracting new customers and projects. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EXNEROVÁ, Alexandra. Komunikační strategie úklidové firmy. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová