Bc. Alena Hojdová

Master's thesis

Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací

Happiness for sale - commercialization of happiness and the role of marketing communications
Anotácia:
Práce si klade za cíl identifikovat a interpretovat obrazy lidského štěstí ve vybraných reklamních sděleních. Text se zabývá především tím, jakými způsoby reklama předkládá veřejnosti pojem štěstí, a ve spojitosti s jakými hodnotami ho vyzdvihuje. Práce ve své teoretické části představuje historické a současné koncepce tohoto jevu spolu s významy v jednotlivých oblastech lidského života. Také se zde …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to identify and interpret displays of human happiness in selected advertising messages. The thesis identifies, first of all, how the notion of happiness is displayed to general public and what values the displays are connected with and can signal. The theoretical framework of the study presents historical and current concepts of happiness phenomenon in advertising along with …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
  • Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní