Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací – Bc. Alena Hojdová
Bc. Alena Hojdová
Master's thesis
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Happiness for sale - commercialization of happiness and the role of marketing communications
Anotácia:
Práce si klade za cíl identifikovat a interpretovat obrazy lidského štěstí ve vybraných reklamních sděleních. Text se zabývá především tím, jakými způsoby reklama předkládá veřejnosti pojem štěstí, a ve spojitosti s jakými hodnotami ho vyzdvihuje. Práce ve své teoretické části představuje historické a současné koncepce tohoto jevu spolu s významy v jednotlivých oblastech lidského života. Také se zde …viacAbstract:
The aim of this thesis is to identify and interpret displays of human happiness in selected advertising messages. The thesis identifies, first of all, how the notion of happiness is displayed to general public and what values the displays are connected with and can signal. The theoretical framework of the study presents historical and current concepts of happiness phenomenon in advertising along with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vmq01/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedúci: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Postmodern Nostalgia in the Fiction of Don Delillo
Alice Zapletalová -
Self-discovery and the alternative: a postmodern quest for identity in Neil Gaiman’s novels
Jesika Novotná -
Současná postmoderní společnost: vznik a vývoj, klasifikace, Česká republika
Petra Dufková -
Vybrané bioetické otázky a postmoderní společnost
Marcela Kozová -
Tetování jako identita v postmoderní společnost: Latentní charakteristika tetování.
Nela DORŇÁKOVÁ -
Postmoderní společnost v pojetí Gilla Lipovetského
Randa Tomehová -
Utváření hodnotových orientací jedinců a jejich životní styl v postmoderní společnosti
Kateřina Hloušková -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur