Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti – Mgr. Magdalena JANOUTOVÁ
Mgr. Magdalena JANOUTOVÁ
Diplomová práce
Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti
Tools oriented on suppression of negative advertising effect on children
Anotace:
Diplomová práce popisuje vliv reklamy na děti a její možné negativní dopady na dětské publikum, které je z hlediska reklamního působení zvláštní skupinou. Dokládá, že reklama jako součást marketingových komunikací má efektivní nástroje k ovlivnění dětské psychiky a formování návyků a životního stylu. Práce postihuje některé prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti …víceAbstract:
The diploma work describes an influence of advertising on children and her possible negative impact on child's audience, that is a special group from standpoint of advertising effect. It exemplifies, that advertisement as part of marketing communication has efficient tools to interference child's psyche, to form customs and life style. The work explains some tools oriented on suppression of negative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4941
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOUTOVÁ, Magdalena. \textit{Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/55x0z3/.
Jak správně citovat práci
JANOUTOVÁ, Magdalena. Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček