Marketingová strategie společnosti Unicorn, a.s. – Andrea Grämerová
Andrea Grämerová
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Unicorn, a.s.
Marketing Strategy of Unicorn Company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti Unicorn a.s. na základě provedené marketingové situační analýzy. Diplomová práce má dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém řízení a popisuje marketingový mix. Dále představuje metodologii, která je použita v praktické části. Praktická část obsahuje situační analýzu, v níž byl proveden …viacAbstract:
The goal of the master thesis is to suggest a marketing strategy for company Uni-corn a.s. based on marketing situation analysis. The thesis consists of theoretical and practical parts. In the theoretical part, the concept of marketing and marke-ting management are discussed and the perception of marketing mix is described. It presents further methodology for the practical part. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52743
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
- Vedúci: Marie Hesková
- Oponent: Taťána Hajdíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52743
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza ekonomického profilu a SWOT okresu Banská Bystrica
Danica Králiková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Květoslav Zejdl