Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost – Bc. Pavel Hoda
Bc. Pavel Hoda
Bakalářská práce
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
The research of ways of communication, their development and their goals - in the recent history. The confrontation of these way of communication with expected ways. The proposal of a new model of communication for the future.
Anotace:
Práce se zabývá výzkumem způsobu komunikace mezi podnikatelskými subjekty zabývajícími se prodejem produktů mezinárodní značky. Na základě analýzy trhu a s tím souvisejících marketingových aktivit vyvozuje teoretické závěry pro kvalitní fungování podnikatelských subjektů. Na konkrétních příkladu prezentuje výsledky marketingového výzkumu a navrhuje řešení pro zlepšení celkové firemní marketingové strategie …víceAbstract:
The thesis focuses on the research method of communication between businesses engaged in selling international brands of products. The thesis derives theoretical results for the good functioning of the business based on market analysis and related marketing activities. In accordance with specific example presents results of marketing research and proposes solutions to improve overall corporate marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HODA, Pavel. \textit{Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v~různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s~očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/5615hi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Helena Šenkeříková -
Marketingová koncepce sportovního a rekreačního areálu Bret
Lukáš Doležal -
Koncepce marketingové strategie Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně
Markéta Suchánková -
Návrh marketingové koncepce se zaměřením na program pro studenty společnosti Atep
Alena Fišerová -
Marketingová koncepce vybrané obce
Barbora Svobodová -
Marketingová koncepce pro inzertní noviny zdarma
Barbora Škaldová -
Marketingová koncepce firmy v prostředí českého zdravotnictví
Radek Jírů