Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost – Bc. Pavel Hoda
Bc. Pavel Hoda
Bachelor's thesis
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
The research of ways of communication, their development and their goals - in the recent history. The confrontation of these way of communication with expected ways. The proposal of a new model of communication for the future.
Abstract:
Práce se zabývá výzkumem způsobu komunikace mezi podnikatelskými subjekty zabývajícími se prodejem produktů mezinárodní značky. Na základě analýzy trhu a s tím souvisejících marketingových aktivit vyvozuje teoretické závěry pro kvalitní fungování podnikatelských subjektů. Na konkrétních příkladu prezentuje výsledky marketingového výzkumu a navrhuje řešení pro zlepšení celkové firemní marketingové strategie …moreAbstract:
The thesis focuses on the research method of communication between businesses engaged in selling international brands of products. The thesis derives theoretical results for the good functioning of the business based on market analysis and related marketing activities. In accordance with specific example presents results of marketing research and proposes solutions to improve overall corporate marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HODA, Pavel. \textit{Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v~různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s~očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5615hi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Helena Šenkeříková -
Marketingová koncepce sportovního a rekreačního areálu Bret
Lukáš Doležal -
Koncepce marketingové strategie Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně
Markéta Suchánková -
Návrh marketingové koncepce se zaměřením na program pro studenty společnosti Atep
Alena Fišerová -
Marketingová koncepce vybrané obce
Barbora Svobodová -
Marketingová koncepce pro inzertní noviny zdarma
Barbora Škaldová -
Marketingová koncepce firmy v prostředí českého zdravotnictví
Radek Jírů