Ing. Zuzana Števůrková

Bachelor's thesis

Tomáš Baťa a jeho přínos pro rozvoj reklamy

Tomáš Baťa and His Contribution to Advertising Development
Abstract:
Abstrakt Práce zaznamenává vývoj a způsoby propagace společnosti Baťa s okrajovým zaměřením na související historické události, které je potřeba brát v potaz, při snaze pochopit smysl vývoje a prezentace společnosti. Zároveň se práce zabývá komparací dobových principů propagace obuvnických výrobků a současných tendencí.
Abstract:
Abstrakt The thesis monitors the evolution and methods of promotion of Baťa’s company with marginal focus on the historical circumstances which are necessary to take into consideration trying to understand the sense of development as well as the company's present day presentation style. At the same time the thesis deals with the comparison of of the then shoemaking promotion and current tendencies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2009
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Marie Hamplová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní