Marketingový výzkum profesních preferencí generace Y – Soňa Kapusňáková
Soňa Kapusňáková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum profesních preferencí generace Y
Marketing Research of Generation Y Professional Preferences
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum profesních preferencí generace Y. Cílem práce je pomocí internetového dotazování zjistit profesní preference generace Y a na základě výsledků dále firmě navrhnout vhodná doporučení, jak zaujmout budoucí potenciální zaměstnance. Práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část se zaměřuje na teorii marketingu a marketingového výzkumu, na charakteristiku …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research of professional preferences of the Generation Y. The aim of the thesis is to find out the professional preferences of the Generation Y by means of Internet polling and, on the basis of the results, to propose suitable recommendations to the company for future prospective employees. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/137409
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Jaroslav Hubáček
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum pracovních zájmů studentů technických oborů
Nikola Glogarová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Zákaznické preference v sektoru lázeňství
Kateřina Buchalová -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Eva Soušková -
Pivo v ČR. Marketing, preference spotřebitele.
Kateřina Málková -
Preference vybraného segmentu zákazníků při výběru dovolené
Iveta KASALOVÁ -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
Lucie Karlíková -
Preference a používání předplacených streamovacích služeb v České republice
Radka Zachová