Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci – Adam Žurek
Adam Žurek
Bachelor's thesis
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Public Attitude towards Product Placement in TV Broadcasting and towards its Legal Regulation
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá product placementem a problematikou jeho právní regulace. Cílem práce bylo na základě výsledků dotazníkového šetření zjistit, jak česká veřejnost product placement vnímá a jaké má povědomí a postoj k jeho regulaci. V teoretické části je charakterizována podstata product placementu, jeho role v marketingové komunikaci a možný vliv na diváka jako potenciálního spotřebitele …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with a product placement and its legal regulation. The aim of the thesis is, based on the questioning results, to find out how the Czech public perceives the product placement and what awareness and approach it has as it comes to its regulation. In the theoretical part, there is a core of product placement characterized as well as its role in marketing communication and its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedúci: Pavel Godický
- Oponent: Mojmír Žáček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽUREK, Adam. \textit{Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/56jnnr/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová