Analýza vzdělávacích programů v Muzeu romské kultury – Mgr. Kristýna Bizová
Mgr. Kristýna Bizová
Bakalářská práce
Analýza vzdělávacích programů v Muzeu romské kultury
Analysis of educational programs at the Museum of Roma Culture
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám tématem multikulturního vzdělávání z pohledu pedagogické komunikace v rámci vzdělávacího programu. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části nastiňuji koncept multikulturalismu a pojmy, které s touto teorií souvisí. Podrobněji se v této části práce věnuji pohledu na kulturní identitu a teorii tolerance. Na základě získaných poznatků jsou definovány cíle …víceAbstract:
The work deals with the topic of multicultural education in terms of teaching communication in the educational program. The work is divided into two parts. The first part outlines the theoretical concept of multiculturalism and concepts that relate to this theory. In more detail in this part of my work I look at cultural identity and the theory of tolerance. Based on the lessons learned are the objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ozrtl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Multikulturní vzdělávání v ČR
Václav Skácel -
Romská hudba jako nástroj multikulturního vzdělávání na základních a středních školách
Jan Roudnický -
Multikulturní vzdělávání z pohledu učitelů základních škol
Žaneta ŠLÉZAROVÁ -
Marketingová komunikace Muzea romské kultury
Lucie Kroupová -
Muzeum jako komunitní centrum - na příkladu Muzea romské kultury a Židovského muzea v Praze
Veronika Mesnerová -
Komparace využívání prvků lidové kultury ve školních vzdělávacích programech mateřských škol na Slovácku a Valašsku
Šárka Ningerová -
Tradiční formy zemědělské malovýroby jako námět výchovně vzdělávacího programu – příklad prezentace tematické oblasti tradiční lidové kultury
Tereza Habartová -
Edukační programy ve výstavních institucích v Ústeckém kraji: návrh edukačních programů s ohledem na vzdělávací obsah předmětu Výtvarná výchova.
Šárka STUDECKÁ