Bc. Renata Brixí

Bachelor's thesis

Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity

Motivation system of call center specialized for increase of productivity
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na problematiku, které muselo čelit vybrané pražské call centrum. Dva roky starý odměňovací systém v telemarketingové firmě způsobil odchody kvalitních a zaučených operátorů, demotivaci nových operátorů a celkové narušení firmy. V praktické části budou rozebrány možné změny ke zlepšení podmínek a spokojenosti na straně operátorů i na straně vedení firmy. Zlepšení …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the issues that confront the prague call center has to focus. Two years old rewarding system in this Company causes leaving of quality and trained operators, new operators are demotivated and the balance of company is overall disrupted. In the practical part will be prepare amendments to improve conditions and satisfaction of operators and company management as well …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication