Bc. Renata Brixí

Bachelor's thesis

Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity

Motivation system of call center specialized for increase of productivity
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na problematiku, které muselo čelit vybrané pražské call centrum. Dva roky starý odměňovací systém v telemarketingové firmě způsobil odchody kvalitních a zaučených operátorů, demotivaci nových operátorů a celkové narušení firmy. V praktické části budou rozebrány možné změny ke zlepšení podmínek a spokojenosti na straně operátorů i na straně vedení firmy. Zlepšení …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the issues that confront the prague call center has to focus. Two years old rewarding system in this Company causes leaving of quality and trained operators, new operators are demotivated and the balance of company is overall disrupted. In the practical part will be prepare amendments to improve conditions and satisfaction of operators and company management as well …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication