Sára Friedlaenderová
Master's thesis
KATARZE 2020
Catharsis 2020
Abstract:
Tato diplomová práce nazvaná Katarze 2020 je subjektivním zkoumáním vývoje autorčiny osobnosti a jejího vztahu k umění. V návaznosti na povahu studia na katedře Autorské tvorby a pedagogiky se pomocí nástroje sebereflexe pokouší postihnout, jak se proměňovalo její chápání toho, jakou roli má umění ve společnosti, a především v jejím životě. Reflektuje roky studií uměleckých oborů, období za časů korony …moreAbstract:
This diploma thesis, Catharsis 2020, is a subjective study of the development of the author's personality and her relationship with art. Following the nature of her studies at DAMU’s Department of Authorial Creativity and Pedagogy, she uses self-reflection as a tool to try to describe how her understanding of art’s role in society and, more specifically, how art’s role in her life has changed. She …moreKeywords
definice uměníKeywords
studium uměníKeywords
uměníKeywords
psychosomatikaKeywords
katarzeKeywords
umění v karanténě
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/15266
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2022
- Supervisor: Eva SLAVÍKOVÁ
- Reader: Oskar BÁBEK
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / field:
Dramatická umění / Herectví se zaměřením na autorskou tvorbu a pedagogiku
Theses on a related topic
-
Lidské tělo a bolest jako nástroj umění
Nomin Pham -
Využití rozšířené reality v muzeích umění jako nástroj pro zprostředkování děl veřejnosti
Klára Hostonská -
Umění pro umění versus umění jako morální nástroj v díle Oscara Wildea
Daniela ŠÍPOVÁ -
Vizuální umění jako nástroj pro smíření se s těžkou minulostí v poválečné Bosně a Hercegovině
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Člověk jako nástroj umění
Petra Obršliková -
Herecká etuda jako nástroj pro srovnání výukových metod ateliérů činoherního herectví na Janáčkově akademii múzických umění
Viktor Harangi -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Umění jako terapie
Karolína Schön