Politický marketing a volební kampaně v ČR - na příkladu krajských voleb 2008 – Bc. Eva Opatrná
Bc. Eva Opatrná
Bachelor's thesis
Politický marketing a volební kampaně v ČR - na příkladu krajských voleb 2008
Political marketing and election campaigns in the Czech Republic – illustrated by an example of the regional elections in 2008
Anotácia:
Politický marketing je soubor metod, který má za cíl přesvědčit občany k podpoře určitého politického subjektu. Politický marketing tedy slouží k vytváření politické nabídky, která uspokojuje potřeby a nároky občanů a zároveň napomáhá k dosahování cílů na politickém trhu. Tato práce se zabývá volebním marketingem parlamentních stran a realizovanou předvolební kampaní před volbami do krajských zastupitelstev …viacAbstract:
Political marketing represents a set of methods aiming at persuading the citizens to support a certain political subjekt. Political marketing thus serves the purpose of creating a political offer, which satisfies the needs and demands of the citizens, and at the same time, it helps to reach goals on the political market. This paper deals with election marketing of the parliamentary parties, and a realized …viacKľúčové slová
Marketing politický marketing politické strany volební kampaně volební programy průzkumy veřejného mínění krajské volby výsledky krajských voleb. Marketing political marketing political parties election campaigns election programme public opinion polls regional elections results of the regional elections.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ld6es/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Jan Charvát, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analýza výsledků krajských voleb 2020
Milena Vaňková -
Volby do zastupitelstev obcí v ČR: Analýza výsledků voleb 2018 v krajském městě Karlovy Vary
Petr Elizeus -
Analýza krajských voleb v Karlovarském kraji v roce 2012
Lucie ČERNÁ -
Územní samospráva - faktory výsledků krajských voleb v roce 2016
Karolina Nováková -
Volební chování v Brně: srovnání komunálních, krajských a parlamentních voleb
Michal Hahn -
Analýza krajských voleb 2004 (Královéhradecký kraj)
Jan Vlček -
Analýza výsledků obecních voleb v krajských městech
Jakub Švejda -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova