Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ – Radoslav HANEL
Radoslav HANEL
Master's thesis
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Didactic game as a teaching method to the first grade of primary school
Abstract:
Moje práce Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ obsahuje dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části práce pojednávám o hře jako takové, jejích znacích, funkcích, jakož i přístupům ke hře v průběhu historie. Dále uvádím definice a systémové rozdělení různých výukových metod ve kterých je hra ve své didaktické formě začleněna. Následně se pak věnuji konkrétně didaktické …moreAbstract:
My work The didactic game as a teaching method to the first grade of primary school contains two parts, theoretical and practical. In theoretical part of the work I deal with a game itself, its features, functions, as well as approaches to the game in the history. Next I present definitions and systematic dividing of different teaching methods in which is game integrated in its didactic form. Then …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2019
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANEL, Radoslav. Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Výuková metoda "Filosofie pro děti" Možnosti využití filosofie ve výuce žáků 4. a 5. třídy ZŠ
Kristýna Jarošová -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Didaktická hra jako prostředek podporující tvořivé vyučování
Anežka Pometlová